Сеть сервисных центров по ремонту мобильных телефонов

Зв’язок зі службою підтримки Xiaomi

Продукція від китайського виробника Xiaomi набирає популярність серед українських покупців. Однак іноді у користувачів цієї техніки виникають проблеми, вирішити які можна тільки за допомогою технічної підтримки компанії. Найчастіше туди звертаються з питаннями про відновлення Mi-аккаунта, неправильної роботи прошивки MIUI. Підтримка Xiaomi доступна власникам гаджетів, які проживають в будь-якій країні. Відрізнятимуться лише її контакти. При цьому неважливо, якої моделі апарат, Redmi або Mi.

Як зв’язатися зі службою підтримки

Перш ніж надати контакти, слід зазначити, що на поточний момент адресу якоїсь електронної пошти може змінитися. Однак уточнити його можливо завжди, написавши в офіційну міжнародну підтримку – [email protected] Слід розуміти, що в такому разі відповіді доведеться чекати набагато довше через велику кількість звернень користувачів з усього світу. Ще один недолік – міжнародна технічна Сяомей приймає повідомлення виключно англійською мовою. Тому краще звертатися в сервіс своєї держави.

Адреса електронної пошти буде для всіх однаковим, за винятком двох букв, які розташовуються після слова “service.”. Наприклад, для США це [email protected], для Сінгапуру – [email protected] Далі представлені список країн і символів в адресі поштою, що йдуть перед @:

– Гонконг – hk;
– Малайзія – my;
– Філіппіни – ph;
– Індія – in;
– Індонезія – id;
– Іспанія – es;
– Тайвань – tw.

Також слід позначити відомі телефонні номери технічної підтримки для різних країн:

– США – 1-833-942-6648;
– Гонконг – 3001-1888;
– Індія – 1800-103-6286;
– Індонезія – 0800-1-401558;
– Тайвань – 02-21921023.

Контакти для громадян країн СНД

Білорусія – 8 820 0071-80-26;
Казахстан – 8 727 225-42-89;
Україна – 0 (800) 60-44-71, (044) 503-35-84, (044) 501-91-30.
Адреси електронних скриньок: [email protected], [email protected], [email protected] – відповідно.

З яким питанням можна звернутися

Багато хто задається питанням про те, як написати в службу підтримки Xiaomi. Для прикладу слід розібрати ситуацію, коли телефон прив’язаний до аккаунту, а користувач забув пароль від свого облікового запису. Щоб розблокувати її, єдиним виходом буде допомога з боку фахівців компанії Сяомей. Щоб відновити доступ до свого облікового запису, оператор повинен переконатися, що смартфон належить саме тій людині, яка звертається. Тому під рукою повинна бути наступна інформація, яку треба повідомити консультанту:

– Номер телефону або електронну скриньку, який використовувався для прив’язки смартфона;
– Особисті дані власника;
– Попередні паролі і пристрої, через які здійснювався вхід в обліковий запис, наприклад, планшет, мобільник, ноутбук, ПК;
– IMEI-код апарату і wi-fi мережу, яка застосовується для входу в інтернет;
– Останні покупки в Mi, вчинені користувачем, а також збережені контакти;
– Коробка і чек, які власнику видали після придбання телефону.

Якщо господар смартфона так і не дочекався відповіді від місцевої служби підтримки, то доведеться звертатися до міжнародної. Коли людина не є носієм англійської мови, то потрібно зайти на сайт онлайн-перекладача, щоб викласти суть своєї проблеми.

Немає необхідності писати занадто великі тексти. Слід уникати вступних фраз і води. В одне звернення доведеться вкласти всю необхідну інформацію. Не варто відразу посилати наступне повідомлення, якщо не приходить відповідь після першого. Як і більшість великих компаній, Сяомей не любить занадто нав’язливих користувачів. Слід розуміти, що фахівці не завжди можуть вирішити проблему. В таких ситуаціях не треба хамити і грубити операторам. Особливо це стосується тих випадків, коли звернення проводиться через гарячу лінію.

6
Отправить ответ

avatar
6 Цепочка комментария
0 Ответы по цепочке
0 Последователи
 
Популярнейший комментарий
Цепочка актуального комментария
5 Авторы комментариев
МаксимОлександрМирославапавелОлександр Авторы недавних комментариев
новее старее большинство голосов
Олександр
Гость
Олександр

Підкажіть будь ласка,після скиду до заводських налаштувань не можу завантажити автоматичні налаштування інтернету.Тоїсть телефон не приймає автоналаштувань.Вони на нього просто не приходять.Підскажіть,де шукати причину?

павел
Гость
павел

добрый день! вы можете помочь с разблокировкой акаунта? сделал сброс настроек и запустить не могу. коробка чек все имеется

Мирослава
Гость
Мирослава

Очень быстро садиться телефон(Xiaomi 8 pro)не смотря на свои 4500 мАч не держит даже дня, телефону от силы неделя и подлагивает чучуть , покупала в официальном магазине (Xiaomi) .Что делать?

Олександр
Гость
Олександр

Доброго дня!Перестали працювати youtube та viber. Постійно вискакує вікно з пропозицією надсилання звіту. Видалення та повторне встановлення програм не допомогло. Може в кого були подібні проблеми? Поділіться будь ласка варіантами вирішення!

Максим
Гость
Максим

Здравствуйте…столкнулся с проблемой после последнего обновления до Android 10…стало появляться уведомлении проблемы с приложением медиа, некорректная работа sd card,и что нужно её отформатировать…как сделать откат до старой версии

Максим
Гость
Максим

Здравствуйте…столкнулся с проблемой после последнего обновления до Android 10…стало появляться уведомлении проблемы с приложением медиа, некорректная работа sd card,и что нужно её отформатировать…как сделать откат до старой версии.апарат xiaomimi a3