Зв’язок зі службою підтримки Xiaomi

Продукція від китайського виробника Xiaomi набирає популярність серед українських покупців. Однак іноді у користувачів цієї техніки виникають проблеми, вирішити які можна тільки за допомогою технічної підтримки компанії. Найчастіше туди звертаються з питаннями про відновлення Mi-аккаунта, неправильної роботи прошивки MIUI. Підтримка Xiaomi доступна власникам гаджетів, які проживають в будь-якій країні. Відрізнятимуться лише її контакти. При цьому неважливо, якої моделі апарат, Redmi або Mi.

Як зв’язатися зі службою підтримки

Перш ніж надати контакти, слід зазначити, що на поточний момент адресу якоїсь електронної пошти може змінитися. Однак уточнити його можливо завжди, написавши в офіційну міжнародну підтримку – [email protected]. Слід розуміти, що в такому разі відповіді доведеться чекати набагато довше через велику кількість звернень користувачів з усього світу. Ще один недолік – міжнародна технічна Сяомей приймає повідомлення виключно англійською мовою. Тому краще звертатися в сервіс своєї держави.

Адреса електронної пошти буде для всіх однаковим, за винятком двох букв, які розташовуються після слова “service.”. Наприклад, для США це [email protected], для Сінгапуру – [email protected]. Далі представлені список країн і символів в адресі поштою, що йдуть перед @:

– Гонконг – hk;
– Малайзія – my;
– Філіппіни – ph;
– Індія – in;
– Індонезія – id;
– Іспанія – es;
– Тайвань – tw.

Також слід позначити відомі телефонні номери технічної підтримки для різних країн:

– США – 1-833-942-6648;
– Гонконг – 3001-1888;
– Індія – 1800-103-6286;
– Індонезія – 0800-1-401558;
– Тайвань – 02-21921023.

Контакти для громадян країн СНД

Білорусія – 8 820 0071-80-26;
Казахстан – 8 727 225-42-89;
Україна – 0 (800) 60-44-71, (044) 503-35-84, (044) 501-91-30.
Адреси електронних скриньок: [email protected], [email protected], [email protected] – відповідно.

З яким питанням можна звернутися

Багато хто задається питанням про те, як написати в службу підтримки Xiaomi. Для прикладу слід розібрати ситуацію, коли телефон прив’язаний до аккаунту, а користувач забув пароль від свого облікового запису. Щоб розблокувати її, єдиним виходом буде допомога з боку фахівців компанії Сяомей. Щоб відновити доступ до свого облікового запису, оператор повинен переконатися, що смартфон належить саме тій людині, яка звертається. Тому під рукою повинна бути наступна інформація, яку треба повідомити консультанту:

– Номер телефону або електронну скриньку, який використовувався для прив’язки смартфона;
– Особисті дані власника;
– Попередні паролі і пристрої, через які здійснювався вхід в обліковий запис, наприклад, планшет, мобільник, ноутбук, ПК;
– IMEI-код апарату і wi-fi мережу, яка застосовується для входу в інтернет;
– Останні покупки в Mi, вчинені користувачем, а також збережені контакти;
– Коробка і чек, які власнику видали після придбання телефону.

Якщо господар смартфона так і не дочекався відповіді від місцевої служби підтримки, то доведеться звертатися до міжнародної. Коли людина не є носієм англійської мови, то потрібно зайти на сайт онлайн-перекладача, щоб викласти суть своєї проблеми.

Немає необхідності писати занадто великі тексти. Слід уникати вступних фраз і води. В одне звернення доведеться вкласти всю необхідну інформацію. Не варто відразу посилати наступне повідомлення, якщо не приходить відповідь після першого. Як і більшість великих компаній, Сяомей не любить занадто нав’язливих користувачів. Слід розуміти, що фахівці не завжди можуть вирішити проблему. В таких ситуаціях не треба хамити і грубити операторам. Особливо це стосується тих випадків, коли звернення проводиться через гарячу лінію.

Поширені запитання

Скільки коштує діагностика?

У випадку ремонту телефона Xiaomi – діагностика безкоштовна.

 

Якщо клієнт відмовляється від ремонта – діагностика коштує 100 грн

Коли клієнт оплачує діагностику:

1. Клієнт оплачує діагностику – Якщо з клієнтом попередньо узгодили ціну, але під час ремонту виявилося що ремонт коштує дорожче. І від цього комплексного, більш дорого, ремонту клієнт відмовився.

 


Наприклад стандартні ситуації
1.  Телефон Redmi Note 9 з розбитим екраном.

З клієнтом узгодили заміну екрану 1450 грн. Але під час ремонту виявилося, що в результаті удару в телефоні ще був пошкоджений динамік і його потрібно міняти.
Майстер зупиняє ремонт.
Менеджер зв’язуєтся з клієнтом.
Менеджер каже клієнту, що повний ремонт буде коштувати 1450 грн заміна екрану + 400 грн заміна динаміка = 1850 грн.

У клієнта три варіанта:
а)клієнт погоджується на комплексний ремонт і оплачує 1850 грн , заміна екрана+динамік.
   (Дігностика безкоштовна та входить в кінцеву суму ремонта.)

б) клієнт вважає що динамік йому не потрібен і сервіс ставить тільки дисплей ремонт коштує 1450 грн.
    (Дігностика безкоштовна та входить в кінцеву суму ремонта.)

с) клієнт відмовляється від ремонту вважаючи його занадто дорогим.
    Та сплачує діагностику 100 грн.

 

 

2. Телефон Xiaomi Redmi Note 12 pro – несправніть не вмикається .
Узгоджений попередній ремонт 750 грн.
Під час ремонту та діагностики виявилося, що в телефон потрапила волога та  пошкоджені додаткова плата, основний шлейф та сгнив шлейф динаміка.
Динамік та шлейф потрібно міняти, а на додатковій платі достатньо замінити мікросхему швидкого заряду.
За підсумком загальний ремонт буде коштувати 1050 грн.
Майстер зупиняє ремон.
Менеджер зв’язується з клієнтом

У клієнта два варіанта:
а)клієнт погоджується на  ремонт і оплачує 1050 грн , заміна шлейф+динамік та ремонт плати.
  Дігностика безкоштовна та входить в кінцеву суму ремонта.

с) клієнт відмовляється від ремонту вважаючи його занадто дорогим.
   Та сплачує діагностику 100 грн.

 

 

Ваш сервісний центр надає гарантію при ремонті телефонів?

По закінченні робіт видається акт виконаних робіт з гарантійними зобов’язаннями на виконаний ремонт та запчастини.

Ви можете замінити тільки розбите скло екрану? Яка ціна заміни?

Так Сервісний центр проводить заміну розбитого скла окремо. Якщо не пошкоджена матриця екрану.
Ціна заміни скла в середньому від 800 грн до 1250 грн

Залишити коментар