Сеть сервисных центров по ремонту мобильных телефонов

Що робити, якщо на телефоні Xiaomi не працює інтернет?

Що робити, якщо на телефоні Xiaomi не працює інтернет?

Насправді проблеми c мережею і її настройками на багатьох телефонах як і раніше актуальні. Вони можуть бути викликані багатьма факторами, починаючи від відсутності покриття мережі і закінчуючи «кривий» прошивкою. Смартфони Xiaomi не є винятком з правил і також в окремих випадках можуть зі збоями працювати в мережах wi-fi або мобільного інтернету.

Що робити, якщо на Вашому Xiaomi не працює або раптово перестав працювати інтернет, ми і розглянемо нижче. Сподіваємося, наші поради допоможуть вам самостійно знайти причину неполадок і усунути їх наслідки.

Популярні причини несправності

Якщо не працює мережа, інтернет, необхідно для початку упевнитися, що вона вірно налаштована і все введення установок. Незважаючи на те, що в більшості моделей настройка доступу здійснюється повністю в автоматичному режимі, в окремих випадках може знадобитися ручне виправлення параметрів. Для цього необхідно запросити у оператора відправку настроювальних даних через sms-повідомлення.

Другим кроком буде перевірка вашого брандмауера, який може при неправильному налаштуванні блокувати або обмежувати доступ як до певних сайтів, так і до всієї мережі. Вам необхідно відкрити в настройках пункт «Безпека», після чого послідовно натиснути «Трафік» і «Контроль» додатків. У графі «Обмеження» переконайтеся, що доступ до wi-fi, а також 3g і 4g-мереж відкритий.

Перевірте наявність на рахунку коштів – цілком можливо, що ваш пакет вже повністю витрачений і потребує оновлення та поповнення балансу. Якщо і тут все в порядку, виконуємо послідовно наступні кроки:

  • Проста перезавантаження зазвичай допомагає в більшості випадків, при яких смартфон раптово перестав ловити сигнал мережі. Глюки і зависання – цілком звичайні явища для будь-якого смартфона, позбутися від них можна перезавантаженням.
  • Перевірте справність sim-карти – для цього можна вставити її в інший смартфон та перевірити якість мережі на новому пристрої. Якщо карта у вас вже кілька років, цілісність контактів може бути порушена.
  • Якщо немає доступу до мережі в Криму або прикордонних районах, переконайтеся, що у вас підключений роумінг.
  • Виконайте дзвінок в службу підтримки – часто у провайдера бувають короткострокові збої в роботі обладнання, тому починає глючити інтернет у кожного абонента.
  • Якщо в смартфоні дві сім-карти, необхідно переконатися, що ви використовуєте правильні настройки мережі саме на потрібній карті.
  • В налаштуваннях варто перевірити, чи включений пункт «Мобільний інтернет».

Часто проблеми з мережею починаються після оновлень прошивки, при цьому іноді пропадають номера IMEI в підрозділі меню «Про телефоні». При цьому модулі комунікації починають функціонувати нестабільно, а єдиним виходом буде примусова перепрошивка або відкат на попередню версію прошивки.

Що робити в разі відсутності 4g

Уточніть в службі технічної підтримки, є чи 4g додатковою послугою, яка підключається окремо. Як не дивно, окремі оператори включали її в окремий пакет опцій і вимагали додаткову оплату.

Переконайтеся, що Ваша сімка – нового зразка з підтримкою технології 4g. Як показує практика, якщо вашого номера вже кілька років, буде потрібно звернення до офісу компанії-оператора, де Вам видадуть нову сім-карту зі збереженням старого номера.

Переконайтеся в тому, що у Вашому районі є покриття LTE мережі – для цього досить зайти на сайт оператора і перевірити покриваються зони. Варто перевірити, чи підтримує Ваш смартфон необхідні частоти. Це питання варто поставити службі технічної підтримки, так як оператор може задіяти різні частоти в різних регіонах і зонах.

Зайдіть в налаштування sim-карти і переконайтеся в тому, що в підпункті «Пріоритетний тип мережі» зазначено «Переважно 4G». Якщо після всіх вищезгаданих маніпуляцій LTE-мережу так і не з’явилася, необхідно виставити її примусово.

Для цього буде потрібно набрати наступну послідовність символів * # * # 4636 # * # *, в результаті якої з’явиться доступ до програмного Настроювальна меню. Спробуйте вибрати «LTE Only», налаштувавши свій телефон виключно на 4g-мережу.

Самим останнім варіантом стане скидання налаштувань з програмного меню до заводських або оновлення на нову прошивку в разі її наявності.

Отправить ответ

avatar