Калібрування датчика наближення на пристроях Xiaomi Redmi, Note, Mi

Калібрування датчика наближення на пристроях Xiaomi Redmi, Note, Mi

З кожним роком на ринку з’являється все більше і більше телефонів, які постійно удосконалюються і отримують собі на платформу все більше датчиків, камер, динаміків і т.д. Один з таких датчиків це датчик освітлення або по іншому його ще називають, датчик наближення. Якщо такий датчик буде працювати не правильно, то така несправність може принести масу незручностей користувачеві телефону, наприклад, таких, як фантомні натискання на сенсор, коли йде розмова. Причин неправильної роботи датчика може бути багато. Перше що можна зробити це банально перезавантажити телефон. Якщо це не дало результату, то давайте розглянемо інші проблеми і їх вирішення.

Включаємо датчик освітленості

Датчик світла на своєму пристрої може бути банально вимкнений. Для того що б включити цей датчик потрібно виконати кілька етапів. Зробимо це наприклад на redmi 3x. Спочатку потрібно використати програми “телефон”, потім затиснути на пару секунд кнопку “меню” і меню яке відкрилося вибрати пункт “вхідні дзвінки”. Потім шукаємо в списку пункт “датчик наближення”, і якщо він відключений, включаємо.

На жаль, не у всіх моделей Xiaomi є така функція або вона відрізняється місцем розташування в настройках.

Відключаємо “шкідливі” функції

Одна з поширених причин порушення роботи сенсора включена “блокування в кишені”. Ця функція не дає включатися екрану в той момент коли він знаходиться в кишені і з-за неї датчик наближення може працювати неправильно.

Така проблема актуальна майже на всіх телефонах Xiaomi, а точніше на їх прошивках, але інженери думають що все працює правильно або просто ж не бачать проблему, хоча не у всіх користувачів ця функція викликає проблеми. Для того що б вимкнути цю функцію потрібна зайти в налаштування, натиснути пункт “виклики”, а потім пункт “вхідні дзвінки”. Там ви зможете відключити функцію “блокування в кишені”.

Що може заважати датчику

Ще одна з причин через яких датчик наближення може працювати некоректно це захисні плівки, скла або ж просто забруднена скло в районі датчика. Якщо на Вашій плівці або склі немає отвору під датчик, його потрібно замінити або можна самому зробити таке отвори. Датчик освітлення практично завжди знаходиться під склом в районі динаміка або фронтальної камери. В основному така проблема з’являється після неякісної наклейки стека або установки універсальної плівки. З цього ми рекомендуємо перевіряти якість проклейки і наявності всіх потрібних отворів.

Перевірка датчика світла

Одне з популярних рішень усунення проблем з датчиком на телефонах xiaomi це його калібрування. Спочатку потрібно перевірити працездатність цього датчика в телефоні і переконатися що він взагалі робочий. Що б це зробити потрібно ввести наступну комбінацію * # * # 6484 # * # *. Така комбінація дозволяє потрапити в так зване інженерне меню (комбінація може бути різна в залежності від моделі Вашого пристрою). Після того, як Ви ввели цей код, на чорному екрані у Вас з’явиться 5 кнопок. Потрібно натиснути кнопку “Single item Test”, вона повинна знаходиться у верхньому правому кутку.

Після цього у Вас з’явиться багато кнопок для тесту різних функцій телефону. У цьому списку треба натиснути на кнопку “Proximity Sensor”.

Процедура самого тесту дуже проста. На екрані є два індикатори “далеко” і “близько”, коли Ви закриваєте або відкриваєте датчик наближення, написи відповідно повинні змінюватися, якщо ж вони не змінюються це значить що на Вашому телефоні вийшов з ладу датчик освітлення.

Калібрування датчика світла

Пропонуємо розглянути калібрування датчика наближення на прикладі Xiaomi redmi 3x.
Спочатку повністю виключаємо телефон. Коли телефон повністю вимикається затискаємо одночасно кнопку збільшення гучності (+) і кнопку включення на пару секунд. Після того, як телефон завібрує обидві кнопки можна відпустити. Після цього у Вас з’явиться меню і швидше за все воно буде на китайській мові. Вам потрібно вибрати пункт “” який знаходиться в нижньому правому кутку поряд з пунктом “download”. Після вибору цього пункту мова повинна змінитися на англійську.

Потім потрібно натиснути на кнопку “PCBA Test” (якщо у Вас мова залишилася як і раніше китайська, то ця кнопка знаходиться з самого верху) і перед Вами відкриється інженерне меню.

Сенсор в цьому режимі швидше за все працювати не буде, з цього навігацію здійснюємо кнопками гучності ( “+” – вгору, “-” – вниз). Доходимо до пункту “Proximity sensor” і кнопкою включення вибираємо його.
Для того що б зробити калібрування необхідний покласти апарат в горизонтальному положенні і бажано на рівну поверхню. Датчик освітлення повинен бути відкритий, і не завадило б його додатково протерти серветкою. Коли Ви переконалися що телефон лежить рівно і на нього не потрапляє яскраве світло, натисніть на кнопку “Calibration” і датчик автоматично почне калібрувати. Коли на екрані з’явитися напис “Successfully” це буде означати що калібрування проведена правильно. Після цього бажано перевірити роботу даного датчика. Зробити це дуже просто: закриваєте датчик і дивіться, при закритому датчику 0 повинен змінюватися на 1 і навпаки.
Потім треба натиснути на кнопку “Pass”, після чого Ви потрапляєте назад в інженерне меню де натискаєте кнопку “Finish” а потім “Power off” і апарат вимкнеться. Все, тепер включаєте телефон, і перевіряєте датчик при дзвінку.

Решта причин

Але калібрування, на жаль, допомагає не завжди. У рідкісних випадках датчик освітлення може працювати некоректно через порушення роботи програмного забезпечення, особливо після некоректно встановленої прошивки або поновлення. Ще однією причиною поганої роботи датчика може стати встановлений неякісний або бракований (без вирізу під датчик) дисплейний модуль або сенсорне скло. Якщо ж датчик працював некоректно з моменту покупки в магазині, то причиною може бути банальний брак.

Пам’ятайте, всі дії носять рекомендаційний характер, і Ви робите їх на свій страх і ризик.

Часто задаваемые вопросы

Солько стоит диагностика?

В случае ремонта телефона Xiaomi – диагностика бесплатная.

Если клиент отказывается от ремонта – диагностика стоит 100 грн.

Когда клиент оплачивает диагностику:

1. Клиент оплачивает диагностику – Если с клиентом предварительно согласовали цену, но во время ремонта оказалось, что ремонт стоит дороже. И от этого комплексного, более дорогостоящего, ремонта клиент отказался.

К примеру стандартные ситуации:

1. Телефон Redmi Note 9 с разбитым экраном.
С клиентом согласовали замену экрана 1450 грн. Но при ремонте оказалось, что в результате удара в телефоне еще был поврежден динамик и его нужно менять.
Мастер останавливает ремонт.
Менеджер связывается с клиентом.
Менеджер говорит клиенту, что полный ремонт будет стоить 1450 грн. замена экрана + 400 грн. замена динамика = 1850 грн.

У клиента три варианта:
а) клиент соглашается на комплексный ремонт и оплачивает 1850 грн, замена экрана+динамик.
    (Дигностика бесплатна и входит в конечную сумму ремонта.)
б) клиент считает что динамик ему не нужен и сервис ставит только дисплей ремонт стоит 1450 грн.
    (Дигностика бесплатна и входит в конечную сумму ремонта.)
с) клиент отказывается от ремонта, считая его слишком дорогим.
Но оплачивает диагностику 100 грн.

2. Телефон Xiaomi Redmi Note 12 pro – неисправность не включается.
Согласован предварительный ремонт 750 грн.
При ремонте и диагностике оказалось, что в телефон попала влага и повреждены дополнительная плата, основной шлейф и сгнил динамик.
Динамик и шлейф следует менять, а на дополнительной плате достаточно заменить микросхему быстрого заряда.
По итогам общий ремонт обойдется в 1150 грн.
Мастер останавливает ремон.
Менеджер связывается с клиентом

У клиента два варианта:
а) клиент соглашается на ремонт и оплачивает 1050 грн, замена шлейф+динамик и ремонт платы.
  (Дигностика бесплатна и входит в конечную сумму ремонта.)
с) клиент отказывается от ремонта, считая его слишком дорогим.
Но оплачивает диагностику 100 грн.

Ваш сервисный центр даёт гарантию при ремонте телефонов ?

По окончанию работ выдается акт выполненных работ с гарантийными обязательствами на выполненный ремонт и запчасти.

Вы можете заменить только разбитое стекло? Цена замены?

Да! Сервисный центр производит замену разбитых стекол отдельно.

Для плоских экранов цена от 800 грн до 1250 грн

Оставьте комментарий